Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorVettenranta, Soilikkinb_NO
dc.contributor.authorFostervoll, Marte Nysethnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:11Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:11Z
dc.date.created2012-11-13nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier567579nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269695
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleKrisepedagogikk i skolen: En kvalitativ studie av hvilke krisepedagogiske fremgangsmåter lærere opplever som virkningsfulle når et barn mister en av sine foresattenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel