dc.contributor.advisor | Vettenranta, Soilikki | nb_NO |
dc.contributor.author | Fostervoll, Marte Nyseth | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:11Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:11Z | |
dc.date.created | 2012-11-13 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 567579 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269695 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Krisepedagogikk i skolen: En kvalitativ studie av hvilke krisepedagogiske fremgangsmåter lærere opplever som virkningsfulle når et barn mister en av sine foresatte | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |