dc.contributor.advisor | Mørland, Bodil | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Eikseth, Astrid Grude | nb_NO |
dc.contributor.author | Heimark, Silje Serenne | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:08Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:08Z | |
dc.date.created | 2012-11-13 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 567437 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269673 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Barn på sykehus: Hvilken betydning kan et pedagogisk tilbud ha for førskolebarn som er langtidsinnlagt på sykehus? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |