dc.contributor.advisor | Hoveid, Marit Honerød | nb_NO |
dc.contributor.author | Moen, Mette Aulin | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:06Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:06Z | |
dc.date.created | 2012-10-16 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 560876 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269657 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | "Å forstå det de leser, det er jo der de faller gjennom": En kvalitativ studie om hvordan lærere kan tilrettelegge for leseforståelse i undervisningen for minoritetsspråklige | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |