Show simple item record

dc.contributor.advisorHoveid, Marit Honerødnb_NO
dc.contributor.authorMoen, Mette Aulinnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:06Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:06Z
dc.date.created2012-10-16nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier560876nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269657
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.title"Å forstå det de leser, det er jo der de faller gjennom": En kvalitativ studie om hvordan lærere kan tilrettelegge for leseforståelse i undervisningen for minoritetsspråkligenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record