• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

”Ord blir det fort for mye av, ordene kan bli som en saus i hodet”: En kvalitativ intervjustudie av tre læreres opplevelser av å undervise elever med ADD (Attention Deficit Disorder) i kunst og håndverk

Øien, Hallbjørg
Master thesis
Thumbnail
View/Open
560846_FULLTEXT01.pdf (2.060Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/269647
Date
2012
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring [1865]
Publisher
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit