Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSteinsholt, Kjetilnb_NO
dc.contributor.authorTønnesen, Inger Helenenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:02Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:02Z
dc.date.created2012-09-05nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier549837nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269629
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleBildeboka og den vanskelige samtalen med barn: En kvalitativ studie av hvordan bildeboka kan anvendes i den vanskelige samtalen med barnnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel