dc.contributor.advisor | Skaalvik, Sidsel | nb_NO |
dc.contributor.author | Lund, Line Bryntesen | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:42Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:42Z | |
dc.date.created | 2011-10-31 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 452613 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269481 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.subject | Dysleksi | no_NO |
dc.subject | mestring | no_NO |
dc.subject | selvoppfatning | no_NO |
dc.subject | sekundære vansker | no_NO |
dc.title | "Skal du ha noe gjort må du gjøre det selv": En kvalitativ intervjustudie om hvordan personer med dysleksi mestrer utdanning og arbeidsliv, og under hvilke rammebetingelser de lykkes. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 80 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |