dc.contributor.author | Skogmo, John Arne | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:41Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:41Z | |
dc.date.created | 2011-10-27 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 451928 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269477 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Tilrettelegging for sosial inkludering: en kvalitativ studie om hvilke måter lærere kan legge til rette for sosial inkludering av elever med Aspergers syndrom i skolen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |