dc.contributor.advisor | Moen, Torill | nb_NO |
dc.contributor.author | Kjørstad, Kristian Haugen | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:39Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:39Z | |
dc.date.created | 2011-10-24 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 451017 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269461 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.subject | Åpne skolelandskap | no_NO |
dc.subject | ADHD | no_NO |
dc.title | "Jeg føler at det fysiske miljøet jobber imot min intensjon om å være en god lærer": En fenomenologisk studie av læreres opplevelse av å jobbe med elever med AD/HD, i åpne skolelandskap | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 59 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |