dc.contributor.advisor | Moen, Torill | nb_NO |
dc.contributor.author | Bårnås, Anette Stanwick | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:28Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:28Z | |
dc.date.created | 2011-07-14 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 430995 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269383 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Hvordan oppleves skolehverdagen når man har en bror eller søster med Downs Syndrom på samme skole?: En kvalitativ intervjustudie | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 67 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |