dc.contributor.advisor | Frostad, Per | nb_NO |
dc.contributor.author | Valle, Marit | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:28Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:28Z | |
dc.date.created | 2011-07-13 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 430947 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269381 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Vis og fortell hvordan du tenker: Et kasusstudium av hvordan en lærer arbeider for å støtte og videreutvikle elevenes tenkning og tallforståelse | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 66 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |