Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKarlsdottir, Ragnheidurnb_NO
dc.contributor.authorVolden, Anne Martenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:38:23Z
dc.date.available2014-12-19T14:38:23Z
dc.date.created2011-04-12nb_NO
dc.date.issued2010nb_NO
dc.identifier410011nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269345
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleLese- og skriveopplæring på 1.trinn: En kvalitativ studie av tre læreres syn på forebygging i lese- og skriveopplæringennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber62nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel