dc.contributor.author | Kristoffersen, Audun Mollan | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:11Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:11Z | |
dc.date.created | 2011-02-10 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 396487 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269253 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Inkludering og estetikk: En teoretisk undersøkelse av hvordan en tenkt pedagogisk tilnærming kan foreneinkludering som ideologi og John Deweys estetiske teori | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |