Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRattsø, Jørnnb_NO
dc.contributor.authorBolin, Kim Marius Ilmonb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:32:51Z
dc.date.available2014-12-19T14:32:51Z
dc.date.created2014-02-25nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier698827nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267554
dc.description.abstractDenne oppgaven presenterer en ny tolkning av den monosentrisk modellen. Jeg bruker den til å analyserer effektene transportpolitikk. I lys av urbaniseringen som skjer i alle moderne byer; hvilket tiltak vil være mest effektivt i å redusere biltrafikken? Jeg analyserer transportpolitikk som påvirker kostnadene i et flermodalt transportsystem. Simuleringer viser at størrelsen på effektene avhenger av investeringer som er gjort i kollektivtransporten.nb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.titleEn analyse av transportpolitikk i en utvidet monosentrisk modellnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber69nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel