dc.contributor.advisor | Rattsø, Jørn | nb_NO |
dc.contributor.author | Bolin, Kim Marius Ilmo | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:32:51Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:32:51Z | |
dc.date.created | 2014-02-25 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 698827 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/267554 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven presenterer en ny tolkning av den monosentrisk modellen. Jeg bruker den til å analyserer effektene transportpolitikk. I lys av urbaniseringen som skjer i alle moderne byer; hvilket tiltak vil være mest effektivt i å redusere biltrafikken? Jeg analyserer transportpolitikk som påvirker kostnadene i et flermodalt transportsystem. Simuleringer viser at størrelsen på effektene avhenger av investeringer som er gjort i kollektivtransporten. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonomi | nb_NO |
dc.title | En analyse av transportpolitikk i en utvidet monosentrisk modell | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 69 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonomi | nb_NO |