Show simple item record

dc.contributor.advisorBorge, Lars-Eriknb_NO
dc.contributor.authorDahl, Pål Andreasnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:32:41Z
dc.date.available2014-12-19T14:32:41Z
dc.date.created2013-08-29nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier644081nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267481
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.subjectVinmonopoletno_NO
dc.subjectalkoholno_NO
dc.subjectalkoholavgifterno_NO
dc.subjectgrensehandelno_NO
dc.titleHvordan påvrikes etterspørselen etter vin og brennevin hos Vinmonopolet av endringer i relative alkoholavgifter mellom Norge og Sverige?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber80nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record