Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGreenall, Annjo K.
dc.contributor.authorHelle, Ellen Sofie Eiken
dc.date.accessioned2020-08-16T16:03:54Z
dc.date.available2020-08-16T16:03:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2672376
dc.description.abstractDenne oppgåva framstiller resultatet frå ei lita undersøking som studerte korleis lærarar nyttar digitale omsetjingsverktøy i undervisninga si, samt haldingane deira rund nytteverdien til slike verktøy. Undersøkinga bestod av både kvalitative og kvantitative tilnærmingar. Utvalet var for lite til å kunna reknast som representativt for lærarar generelt, men resultata kan tyda på at lærarar sine haldingar rundt digitale omsetjingsverktøy er både nyansert og mangfaldig. Resultata tydar også på at det er mangfald i måten lærarar nyttar digitale omsetjingsverktøy i undervisning.
dc.description.abstractThis paper presents the results of a small survey which examined how teachers use digital translation tools in their teaching, and what their attitudes towards the usefulness of such tools were. The survey consisted of both qualitative and quantitative approaches. The sample size was too small to be considered representative for teachers in general, although the results do suggest that there is both diversity and nuance in the way participants view the usefulness of digital translation tools. The results also imply some diversity in the way that teachers use digital translation tools in their teaching.en
dc.publisherNTNU
dc.titleDigital Translation Tools in Language Teaching
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel