dc.contributor.advisor | Breivik, Magnar | |
dc.contributor.author | Fagerslett, Eirik | |
dc.date.accessioned | 2020-08-06T08:52:54Z | |
dc.date.available | 2020-08-06T08:52:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2671039 | |
dc.description.abstract | Oppgåva tar for seg metodar for å styre oppleving av rom gjennom teatermusikk. Fokuset ligg på akusmatisk, elektroakustisk musikk og korleis dette kan spele inn på fiksjonsnivå og scenerom. Metodane er basert på narrative funksjonar i film- og teater og psykologiske effektar av musikk og teatersituasjonen. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.subject | teatermusikk, akustikk, fiksjonsnivå, metadiegetisk musikk | en_US |
dc.title | Elektroakustiske Scener - Emosjonelle og romlege illusjonar i teatermusikk | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110 | en_US |