Show simple item record

dc.contributor.advisorStyve, Arne
dc.contributor.authorFrostad, Asbjørn
dc.date.accessioned2020-07-09T16:01:23Z
dc.date.available2020-07-09T16:01:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2663589
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver grunnlag for, gjennomføring og resultatet av et bachelorprosjekt gjennomført ved NTNU Ålesund. Oppgaven ble gitt og gjennomført av meg selv. Oppgaven var å utvikle et spill for Android ved hjelp av spillmotoren Unity. Spillet skulle handle om en astronaut som faller ut av et romskip i fart mens den reiser i verdensrommet. Astronauten skulle da prøve å ta igjen romskipet med en jetpack mens den unngår asteroider og andre hinder i verdensrommet. Hovedmål var at spillet skulle være funksjonelt på android, og kunne spilles på de fleste oppløsninger tilgjengelig på android. I tillegg til at spillet skulle være enkelt å sette seg inn i, og komfortabelt å spille. Jeg føler at spillet er både kompatibelt med de fleste android-mobiltelefoner og spillet er veldig enkelt å bruke. Ved slutten av prosjektet har jeg et fungerende spill som fungerer stort sett som planlagt.
dc.publisherNTNU
dc.titleSpaceChase
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record