• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for økonomi (ØK)
  • Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for økonomi (ØK)
  • Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Role of Social Media in the Communication of Leaders

Viktil, Joachim
Master thesis
Thumbnail
Åpne
473584_COVER01.pdf (46.81Kb)
473584_ATTACHMENT01.zip (3.030Mb)
473584_FULLTEXT01.pdf (1.186Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/265947
Utgivelsesdato
2011
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse [3443]
Sammendrag
This thesis explores the impact of social media on leadership. For this purpose, it presents a new model for the communication of leaders. This builds on the empirical finding; that leaders must optimize two elements in order to communicate effectively; communication channel and communication style. It then seeks to explore the impact of social media on this model. On a general level, this impact is categorized into five subparts; openness, transparency, personification, power, and control. On a more spesific level, the thesis also proposes specific impacts of social media on the communication channels and styles of leaders.
Utgiver
Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit