Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKnutsen, Ida Sortlandnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:25:19Z
dc.date.available2014-12-19T14:25:19Z
dc.date.created2011-04-13nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier410368nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/265199
dc.description.abstractGjennom 50 års rådgjevingshistorie i Noreg har tematikken i debattane stort sett stått uendra. Kven skal vere rådgjevarar, kva kvalifikasjonar skal krevjast av dei, kor stor ressurs kan ein avsjå til slikt arbeid? Og korleis skal ein få heile skulen til å jobbe saman om oppgåvene innan rådgjevingstenesta? I denne oppgåva tek eg tempen på dagens svar på desse spørsmåla. Dette vil eg svare på gjennom ei kvalitativ, fenomenologisk studie. Informantane mine fortel om ein skule som har tatt eit langt steg lengre på vegen i å gjere rådgjeving til ei oppgåve som famnar heile skulen. Dei fortel om eit nytt fag, Utdanningsval, som gjev betre tid til refleksjon for elevane og som har betra rådgjevingstilbodet til mange av elevane og gjort dei tryggare på å ta val. Men dei fortel óg om elevar som framleis fell utanfor, og om vanskar med å gå frå si gamle tradisjonelle rådgjevarrolle til ei ny rolle som koordinator for eit rådgjevingsarbeid som skal famna heile skulen. No skal kontaktlærarane mykje meir inn i rådgjevingsarbeidet. Men medan det vert satsa på rådgjevarane med etter- og vidareutdanning, kanskje særskilt i den vidaregåande skulen, så har ein ikkje satsa på å lære opp kontaktlærarane inn mot den rolla dei skal ha i det nye faget.nb_NO
dc.languagennonb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskapnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleMellom politikk og kvardag: Eit fenomenologisk studie av ungdomsskulerådgjevaren sin kvardagnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber47nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskapnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelsenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel