Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Transforming Scientists’ Understanding of Science–Society Relations. Stimulating Double‑Loop Learning when Teaching RRI
Hesjedal, Maria Bårdsen
;
Åm, Heidrun
;
Sørensen, Knut Holtan
;
Strand, Roger
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Hesjedal (636.7Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2648133
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for sosiologi og statsvitenskap
[2851]
Institutt for tverrfaglige kulturstudier
[825]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38609]
Utgiver
Springer
Tidsskrift
Science and Engineering Ethics
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk