Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJelle, Thomasnb_NO
dc.contributor.authorHolen, Thomas Andre Adriansennb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:14:29Z
dc.date.available2014-12-19T14:14:29Z
dc.date.created2011-11-04nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier454087nb_NO
dc.identifierntnudaim:6186nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/262542
dc.description.abstractTrondheim Kommune utarbeidet en rapport der deltagerne ble utfordret til å finne nye forretningsmodeller for bruk av trådløs og mobil kommunikasjon innen Kultur, Reiseliv og Opplevelsesnæringen (KRO). Idéen om skjermer som viste kunst i det offentlige rom ble presentert. Høsten 2010 var det et forprosjekt hvor det kom fram at kunstnermiljøet også savnet en måte å vise kunsten sin på nett. Det har i dette prosjektet først blitt laget en undersøkelse som ble sendt til uavhengige kunstnere i Trøndelag. Her kom det fram at 10 av 21 personer var positiv eller meget positiv til at systemet inkluderte et e-handelssystem. Det ble derfor laget en teknisk pilot som inneholdt et skjermfremvisingssystem samt en e-handelsportal. En skjerm ble utplassert på folkebiblioteket i Trondheim og her ble det høstet noen erfaringer. Ingen av de spurte personene som gikk forbi skjermen så at det var kunst på skjermen. Nettportalen fikk heller ikke noe merkbar større trafikk etter at skjermen kom opp.nb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherInstitutt for telematikknb_NO
dc.subjectntnudaim:6186no_NO
dc.subjectMTKOM kommunikasjonsteknologino_NO
dc.subjectTeleøkonomino_NO
dc.titleDigital markedsføring av tradisjonell kunstnb_NO
dc.title.alternativeDigital Marketing of Traditional Artnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber135nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for telematikknb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel