• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Curriculum Learning for agents in pixel based 3D Environments

Thorbjørnsen, Per Torgrim Frøstrup
Master thesis
Åpne
16822_FULLTEXT.pdf (Låst)
16822_COVER.pdf (Låst)
16822_ATTACHMENT.zip (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2615848
Utgivelsesdato
2017
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for datateknologi og informatikk [3798]
Sammendrag
This thesis explores Curriculum Learning in Deep-RL. The focus is on VizDoom, an 3D environment with pixels as state representation. Two new curriculum methods are proposed. One simplifies the frames by using image processing techniques, to create an easier task as source task. The other use K-means on the frames to try to find clusters with distinct visual qualities. These clusters could potentially be used as sub-goals.
Utgiver
NTNU

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit