CO2 stripping ombord i brønnbåtar
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2613446Utgivelsesdato
2019Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Hensikta med denne oppgåva er å designe eit nytt konsept for CO2 stripping ombord i brønnbåtar for MMC First Process AS med særs fokus på skalering, god vaskbarheit og effektivitet. For å få eit best mogleg konsept er det laga ein testjigg for å finne ut kva som gjer CO2 stripping effektivt.
Det viktigaste og mest interessante resultatet frå testjiggen er at dess kortare veg lufta har å gå, dess betre vil effektiviteten vere. I tillegg er det bekrefta at god vassoppdeling inne i stripparen er viktig for å skilje ut gassen frå vatnet, og dermed auke effektiviteten på stripparen. Sidan desse elementa gav effektiv stripping i testjiggen blei dei vidareført til det nye konseptet.
Det nye konseptet inneheld ei modulbasert løysing der lufta går inn på midten, og ikkje frå eine sida som ved dagens strippar. Innmaten er festa i ei skuffe som ein kan drage ut for å oppnå optimal reingjering. Konseptet er 3D-modellert i Siemens NX, samt er det laga maskinteikningar som ligg vedlagt. The purpose of this task is to design a new concept for CO2 stripping on board wellboats for MMC First Process AS, with a special focus on scaling and good washability. To make the best possible concept it’s made a test jig to find out what makes CO2 stripping effective.
The most important and interesting result from the test is that the shorter the air have to go, the better the efficiency will be. In addition, it is confirmed that good water separation within the stripper is important for separating the gas from the water, thereby increasing the efficiency of the stripper. Since these elements gave effective stripping in the test jig, they are passed on to the new concept.
The new concept includes a modular solution where the air enters in the middle, and not from one side as with today’s strippers. The packing is attached in a drawer that one can pull out to achieve optimal cleaning. The concept is 3D-modeled in Siemens NX, as well as enclosed machine drawings.