dc.contributor.advisor | Christer Bakke Andresen | |
dc.contributor.author | Erik Mathias Mamen | |
dc.date.accessioned | 2019-08-24T14:01:02Z | |
dc.date.available | 2019-08-24T14:01:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2610558 | |
dc.description.abstract | I denne oppgaven ser jeg på den fenomenologiske filmopplevelsen. Deretter analyserer jeg
teknikker, ved å bruke Greg M. Smiths stemning tilnærming, for å se hvilke virkemidler som
er anvendt for å skape opplevelsen. | |
dc.description.abstract | I will in this bachelor thesis look at the phenomenology of the film experience. After that
comes an analysis of various techniques, based on Greg M. Smith’s mood-cue approach, to
understand how the filmmakers created the experience. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Virkeligheten i den audiovisuelle dimensjonen: Om hvordan man skaper sanselige øyeblikk i film | |
dc.type | Bachelor thesis | |