Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBekken, Tor Einar
dc.contributor.advisorMadsen, Anders Aasgaard
dc.contributor.authorLid, Jori Gjelland
dc.date.accessioned2019-08-23T14:08:19Z
dc.date.available2019-08-23T14:08:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610353
dc.description.abstractDenne oppgåva byggjer på problemstillinga; kva plass har folkemusikk i musikkundervisninga til to musikklærarar på barneskulen? For å samla inn empiri har eg fått to musikklærarar til å skriva eit refleksjonsnotat basert på 11 spørsmål dei fekk av meg. Lærarane vart vald ut frå to barneskular eg har hatt praksis på tidlegare i grunnskulelærarutdanninga. Dataa eg har samla inn analyserer og drøftar eg ved hjelp av teori og tidlegare forsking. Teorien eg har fokusert mest på i denne oppgåva handlar om korleis ein kan legitimera arbeid med musikkfaget generelt og folkemusikken spesielt, i skulen. Via den teorien kan ein lettare seia noko om kva plass og verdi musikk, og folkemusikk, har i dagens skule. Kva som kan ligga til grunne for ulik praksis hjå musikklærarar har eg ogso sett ein del på. Kva plass musikk bør ha samanlikna med kva plass den faktisk har i skulen, har fått mykje merksemd i drøftinga mi. Dette då det er det som har vore mest relevant for å svara på problemstillinga. Ein kan sjå at den nedprioriteringa teoretikarar ser i musikkfaget generelt, ogso er ein realitet for lærarane som har vore med i denne undersøkinga. Ut i frå denne oppgåva kan ein sjå at det er mange grunnar til å arbeida med den norske folkemusikken i skulen, men at det ikkje vert gjort det i noko stor grad. Desse faktorane, i tillegg til kva utdanning og kompetanse lærarane har, har vore utslagsgjevande for å svara på problemstillinga mi. Sidan denne oppgåva er so liten i omfang kan eg ikkje generalisera konklusjonen i noko grad. Men det er interessant å sjå at mine funn handlar om dei same punkta tidlegare forsking tek føre seg.
dc.description.abstractThe issue of this bachelor thesis is; what place has the norwegian folk music in two music teachers in primary schools tuition? To gather data I asked two teachers to write a reflection note base don 11 questions they got from me. I chose the theachers from two primary schools that has been a part of my practice during my former education. I analyze and discuss the data based on theory and former research. The theory that I have given most focus in this thesis is about how one can legitimize music and folk music as subjects in school today. Through that theory one can more easily say something about what place and value music and folk music has in schools today. I have also had a look at what could lie behind teachers different practices. What place music should have and what place at actually has in schools today, has been a very big part of my discussion. This beacause it has been very relevant for the answer to my issue. One can see that both theoreticians and the theachers that has participated in this thesis, observe that music in schools isn´t very highly valued. This thesis points at many good arguments to why one should give folk music a place in the tuition. But it also points out that it isn´t much used. Additionally the education and competence will influence what the teachers focus on. This is a small thesis so I can’t generalize my findings in any way. But it is interesting to see that my data and the theory points at many of the same things.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleFolkemusikken sin plass i to lærarar si musikkundervising
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel