Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorOfte, Ingunn
dc.contributor.authorvan der Molen, Bente
dc.date.accessioned2019-08-23T14:08:16Z
dc.date.available2019-08-23T14:08:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610347
dc.description.abstractDenne bacheloroppgåva handlar om inkludering av minoritetsspråklege og korleis ein som lærar kan legge til rette for elevmangfaldet i eit klasserom slik at alle minoritetsspråklege elevar vert inkludert og anerkjend. Undersøkingar viser at minoritetsspråklege elevar gjer det betre i skular kor dei vert anerkjend for den kulturelle og språklege bakgrunnen deira. Oppgåva vil difor belyse problemstillinga: Korleis kan ein som lærar legge til rette for inkludering og anerkjenning av minoritetsspråklege elevar i eit klasserom? Eg har gjennomført undersøkinga ved å ta utgangspunkt i forsking, teori og sentrale styringsdokument samt ein kvalitativ forskingsmetode der ein lærars tankar og erfaringar har kome til uttrykk gjennom eit semistrukturert intervju i tillegg til observasjonar av informanten. Funna generaliserer ikkje, men gir ein viss peikepinn til korleis ein kan inkludere minoritetsspråklege elevar ved å ha god kontakt med elevane og skape eit trygt klassemiljø. Undersøkinga viser også at gjennom anerkjenning og synleggjering av den språklege og kulturelle bakgrunnen til elevane vil dei føle seg meir inkludert, i tillegg til bruke elevane som ein ressurs i klasserommet og for skulen og læraren å ha god kontakt med foreldre.
dc.description.abstractThis bachelor thesis will take a closer look at the inclusion and recognition of students speaking a minority language and how one as teacher can facilitate all minority pupils so that they will be included and acknowledged in their classroom. Research shows that many minority students do it better in schools where they are recognized for their cultural background. Therefore, this assignment will answer the question: How can one as a teacher facilitate inclusion and recognition of students speaking a minority language in the classroom? My research is based on theory, others research and central documents. In addition to a qualitative research method on which I focus on a teacher's thoughts and experiences. The goal of the qualitative study is not to generalize, but it points out some ways one can include minority pupils by having a good connection with the pupils in class and creating a safe class environment. The findings also show that by recognizing and visualizing the cultural and linguistic background of the pupils it will help them feel more included, in addition to using the pupils as a resource in the classroom and having a good relationship with the pupil's parents.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleInkludering og anerkjenning av minoritetsspråklege elevar i eit klasserom
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel