Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStrand, Gro Marte
dc.contributor.authorTødenes, Magnus Nordstrand
dc.date.accessioned2019-08-23T14:06:30Z
dc.date.available2019-08-23T14:06:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610196
dc.description.abstractOppgåva har følgjande problemstilling: «Korleis jobbar ein rektor og ein lærar ved ein ungdomsskule for å førebygge mobbing?» I denne oppgåva har eg studert korleis ein rektor og ein lærar ved ein ungdomsskule jobbar for å førebyggje mobbing. Denne skulen har hatt stor nedgang i mobbetala sidan rektoren vart innsett. Eg var interessert i å sjå om det var nokre skilnadar mellom tankesetja til leiaren på skulen og ein lærar rundt det å førebyggje mobbing. For å undersøke problemstillinga mi gjennomførte eg kvalitative intervju med ein rektor og ein lærar. Oppgåva har fokus på opplæringslova og er forankra i teori om mobbing. Vidare er teorien fokusert på førebygging av mobbing, gjennom klasseleiing, relasjonar, reglar om mobbing og organisering. Funna i denne oppgåva tilsei at rektoren og læraren har ganske like tankesett om korleis dei skal førebygge mobbing. Begge informantane trekk fram samarbeid mellom personalet på skulen som ein viktig faktor for å nedkjempe mobbinga. Vidare delar dei mange av haldningane til det førebyggjande arbeidet mot mobbing, og baserar arbeidet sitt på dei daglegdagse rutinane i klasserommet og interaksjon med elevar. Her er relasjonsbygging mellom lærar og elev, samt mellom elevane sjølve sentrale. Det blir poengtert viktigheita av at elevane har ein trygg og god skulekvardag og at det er ei tydeleg lærarrolle som ligg til grunns for dette.
dc.description.abstractThis assignment has the following issue: «How does a principal and a teacher work at a junior high school to prevent bullying? » In this task I have studied how a principal and a teacher at a junior high school works to prevent bullying. This school has had a big decline in the bully figures since the principal was appointed. I was interested to see if there were any differences in the mindset of the headmaster and a teacher about preventing bullying. To investigate my issue, I conducted a qualitative interview with a principal and a teacher. The task focuses on the Education Act and is rooted in theory about bullying. Furthermore, the theory is focused on the prevention of bullying, through class management, relations, rules on bullying and organization. The findings in this thesis indicate that the principal and the teacher have quite the same mindset about how to prevent bullying. Both informants highlight the collaboration between the school staff as an important factor in combating bullying. Furthermore, they share many of the attitudes to preventive work against bullying, and base their work on the everyday routines in the classroom and interaction with students. Here is the relation building between teacher and student, and the students themselves pivotal. It is emphasized the importance of the students having a safe and good school day and that it is a clear teacher role that underlies this.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleFørebyggjande arbeid mot mobbing i skulen
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel