Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHaslund, Irene
dc.contributor.advisorAndreassen, Øyvind Soltun
dc.contributor.authorBang-Olsen, Helle
dc.date.accessioned2019-08-23T14:06:15Z
dc.date.available2019-08-23T14:06:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610166
dc.description.abstractI denne oppgåva undersøker eg indirekte mobbing i ein skule. Eg undersøker dette gjennom bruk av kvalitative intervju. Eg har valt å intervjue fem informantar frå ein skule. Informantane mine er tre lærarar, spesialrådgivaren og rektoren på skulen. Problemstillinga mi er som følgjer: «Korleis handterer ein norsk skule indirekte mobbing?». Teorien som eg brukar handlar i hovudsak om omgrepet indirekte mobbing, system for å førebygge indirekte mobbing i skulen og ulike metodar ein kan bruke for å handtere indirekte mobbing på. Teorien hentar eg frå forskere som blant anna Erlend Moen, Erling Roland, Kari Myklebust, og Tove Flack. Eg har slått saman analyse og drøfting i eit kapittel. Analysen min framstiller funna frå intervjua. Drøftinga tar utgangspunkt i samanlikning mellom relevant teori om indirekte mobbing og datamaterialet mitt. Noko av dei mest interessante funn i oppgåva var at skulen ikkje skil mellom direkte og indirekte mobbing. Skulen deltek ikkje i eit antimobbeprogram, og har heller ingen spesielle system for å førebygge indirekte mobbing. Likevel arbeider skulen kontinuerleg med førebygging gjennom tiltak som læringsmiljø, klasseleiing og skape gode relasjonar med elevane. Metodane som informantane mine bruker for å handtere indirekte mobbing har ikkje bakgrunn i noko spesielt system for handtering av indirekte mobbing. Sjølv om skulen ikkje brukar noko system for å førebygge eller handtere indirekte mobbing på, er det mykje likt mellom skulen sine metodar, og det teorien på feltet påpeikar.
dc.description.abstractIn this assignment I will examine indirect bullying in a chosen school. I will examine this through using qualitative interviews. I have chosen to interview five informants from the same school, who are three teachers, the special advisor and the principal at the school. My thesis question is: “How does a Norwegian school handle indirect bullying?”. The theory I will be using is mainly about the term indirect bulling, the system for preventing indirect bullying in the school, and various methods that can be used to handle indirect bullying. The theory is from scientist as Erlend Moen, Erling Roland, Kari Myklebust, and Tove Flack. I have combined analysis and discussion in one chapter. My analysis presents my findings from the interviews. The discussion is based on a comparison between relevant theory of indirect bullying and my data material. Some of the most interesting findings from this assignment is that the school does not distinguish between direct bullying and indirect bullying. The school does not participate in any anti-bulling program, nor does it have any special system for preventing indirect bullying. Nevertheless, the school is continuously working on preventing indirect bullying through focusing on the learning environment, classroom management and creating good relations with the students. The methods that my informants use to handle indirect bullying have no background in any particular system for dealing with indirect bullying. Still, there are many similarities between the school’s methods and what the theory emphasizes.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleKorleis handterer ein norsk skule indirekte mobbing?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel