Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Mapping remote and multidisciplinary learning barriers: lessons from challenge-based innovation at CERN
Jensen, Matilde Bisballe
;
Utriainen, Tuuli Maria
;
Steinert, Martin
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Jensen (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2600834
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for maskinteknikk og produksjon
[4068]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38688]
Originalversjon
European Journal of Engineering Education. 2018, 43 (1), 40-54.
10.1080/03043797.2017.1278745
Tidsskrift
European Journal of Engineering Education
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk