• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mapping remote and multidisciplinary learning barriers: lessons from challenge-based innovation at CERN

Jensen, Matilde Bisballe; Utriainen, Tuuli Maria; Steinert, Martin
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Jensen (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2600834
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for maskinteknikk og produksjon [2514]
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [19694]
Originalversjon
European Journal of Engineering Education. 2018, 43 (1), 40-54.   10.1080/03043797.2017.1278745
Tidsskrift
European Journal of Engineering Education

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit