Uønsket atferd hos elever, hvordan kan dette forhindres?
dc.contributor.advisor | Kirkvold, Lillian | |
dc.contributor.advisor | Nygård, Mette | |
dc.contributor.author | Solem, Marit | |
dc.date.accessioned | 2019-05-25T14:00:40Z | |
dc.date.available | 2019-05-25T14:00:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2598816 | |
dc.description.abstract | Oppgaven omhandler hvordan man som lærer kan arbeide for å forhindre den uønskede atferden hos elever, og hvordan man kan skape et bedre læringsmiljø hos elever som viser uønsket atferd, men også for resten av klassen. Uønsket atferd er noe som skjer på mange skoler og i mange klasserom. Som lærer opplever man og havner i situasjoner der man er nødt til å handle mot den uønskede atferden. Her blir det sett på hvordan man som lærer kan arbeide for å forhindre at den uønskede atferden oppstår hos elevene. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Uønsket atferd hos elever, hvordan kan dette forhindres? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for lærerutdanning [3816]