Hva innebærer relasjonskompetanse for barnehageansatte og hvilke forhold kan virke inn på barnehageansattes evne og mulighet til å utøve den ovenfor barnehagebarn?
dc.contributor.advisor | Thorshaug, Arve | |
dc.contributor.author | Hoddevik, Ingrid Emma Aston | |
dc.date.accessioned | 2019-03-14T12:08:37Z | |
dc.date.available | 2019-03-14T12:08:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2590022 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | Hva innebærer relasjonskompetanse for barnehageansatte og hvilke forhold kan virke inn på barnehageansattes evne og mulighet til å utøve den ovenfor barnehagebarn? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.description.localcode | Masteroppgaven vil ikke bli åpen tilgjengelig. | nb_NO |