Hvordan opplever kontaktlærere på barnetrinnet sin relasjon til elever med reaktiv aggresiv atferd, og hvilke strategier bruker de for relasjonsbygging med denne type elever?
dc.contributor.advisor | Hoveid, Marit Honerød | |
dc.contributor.author | Kilen, Inger-Lise | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T09:59:36Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T09:59:36Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2584293 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | Hvordan opplever kontaktlærere på barnetrinnet sin relasjon til elever med reaktiv aggresiv atferd, og hvilke strategier bruker de for relasjonsbygging med denne type elever? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.description.localcode | Masteroppgaven vil ikke bli åpen tilgjengelig. | nb_NO |