Uteskole som metode i den tilpassede opplæringen - Hvilke erfaringer har to lærere, når det gjelder elever med ADHD og mestring i uteskolens hverdag?
dc.contributor.advisor | Buseth, Lena Haller | |
dc.contributor.author | Kongsten, Pia Slatlem | |
dc.date.accessioned | 2018-12-18T13:11:55Z | |
dc.date.available | 2018-12-18T13:11:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2578107 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.subject | Master i spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | Uteskole som metode i den tilpassede opplæringen - Hvilke erfaringer har to lærere, når det gjelder elever med ADHD og mestring i uteskolens hverdag? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.description.localcode | Masteroppgaven vil etter forfatterens ønske ikke bli åpen tilgjengelig. | nb_NO |