Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerg, Terje
dc.contributor.authorErichsen, Morten
dc.date.accessioned2018-03-22T08:23:14Z
dc.date.available2018-03-22T08:23:14Z
dc.date.created2017-11-08T09:41:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-450-2324-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2491602
dc.description.abstractDenne artikkelen studerer hvordan responssystemer i auditoriet motiverer gjennom engasjement og aktivitet, hvordan det kan tilrettelegges for tilbakemelding i store auditorier, og påvirke dybde- og overflatelæring. Tilnærmingen er induktiv og undersøkende, og bygger primært på intervjuer av studenter og forelesere, men støtter seg også på kvantitative data. Vi finner indikasjoner på at Kahoot! primært er et verktøy for overflatelæring, men kan bidra til dybdelæring gjennom økt sosial- og prestasjonsmotivasjon. Suksess betinger at foreleseren bearbeider den tilbakemeldingen som resultatene fra quizene representerer, og benytter denne til å videreutvikle undervisningen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.ispartofBred og spiss! NTNU Handelshøyskolen 50 år: En vitenskapelig jubileumsantologi
dc.titleMot et rammeverk for læring i auditoriet ved hjelp av et spillbasert responssystemnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber331-346nb_NO
dc.identifier.cristin1512073
dc.description.localcodeThis chapter will not be available due to copyright restrictions (c) 2017 by Fagbokforlagetnb_NO
cristin.unitcode194,60,10,0
cristin.unitnameNTNU Handelshøyskolen
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel