Relasjonen lærer-elev - En kvalitativ studie av hva tre lærere mener skal til for å få en god relasjon til elevene sine
dc.contributor.advisor | Sundsdal, Einar | |
dc.contributor.advisor | Haller Buseth, Lena | |
dc.contributor.author | Jokic, Ivan | |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T12:21:44Z | |
dc.date.available | 2017-11-10T12:21:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2465550 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | Relasjonen lærer-elev - En kvalitativ studie av hva tre lærere mener skal til for å få en god relasjon til elevene sine | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |