Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorEngdal, Martenb_NO
dc.contributor.authorBolgen, Guri Solemnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:07:47Z
dc.date.available2014-12-19T13:07:47Z
dc.date.created2012-01-18nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier479579nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/243748
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskapnb_NO
dc.titleLitteraturlesing i to klasserom: En fagdidaktisk oppgave om hvordan elever med norsk som førstespråk og elever med norsk som andrespråk forstår og tolker en novelle fra 1920nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber60nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel