dc.contributor.advisor | Engdal, Marte | nb_NO |
dc.contributor.author | Bolgen, Guri Solem | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:07:47Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:07:47Z | |
dc.date.created | 2012-01-18 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 479579 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243748 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskap | nb_NO |
dc.title | Litteraturlesing i to klasserom: En fagdidaktisk oppgave om hvordan elever med norsk som førstespråk og elever med norsk som andrespråk forstår og tolker en novelle fra 1920 | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 60 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskap | nb_NO |