Show simple item record

dc.contributor.authorBuland, Trond
dc.contributor.authorMathisen, Ida Holth
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorAustnes-Underhaug, Randi
dc.contributor.authorTønseth, Christin
dc.date.accessioned2017-02-06T08:11:34Z
dc.date.available2017-02-06T08:11:34Z
dc.date.created2015-04-21T13:35:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-82-7923-066-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2429527
dc.description.abstractHensikten med prosjektet er å ha et forskningsbasert bakteppe for utarbeiding av en framtidsrettet strategi for rådgivningstjenesten i de tre fylkene. Resultatene fra undersøkelsen skal også danne grunnlag for videre politikkutforming for å sikre grunnlaget for samordning, kvalitet og tilgang på utdannings-og yrkesveiledning/karriereveiledning for alle innbyggere gjennom ulike livsfaser lokalt, regionalt og nasjonalt. For at både kommunene og fylkeskommunen skal ha et best mulig grunnlag for et videre samarbeid –og for sammen å kunne utvikle en samlet og kvalitativ god rådgivningstjenestefor framtiden –er det et mål å få best mulig innsyn i hvordan det står til med rådgivingstjenesten i grunnopplæringen i de tre fylkene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNU Program for lærerutdanningnb_NO
dc.title"Æ skjønne itj, æ våkne opp kvar dag og vil bli nå nytt æ". Skolens rådgivning i møre og Romsdal, Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag.nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber314nb_NO
dc.identifier.cristin1238296
cristin.unitcode194,67,65,0
cristin.unitnameInstitutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record