Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkrefsrud, Thor-Andrénb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:04:24Z
dc.date.available2014-12-19T13:04:24Z
dc.date.created2012-04-24nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier517668nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3334-7 (trykt utg.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3335-4 (elektr. utg.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/242897
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for arkeologi og religionsvitenskapnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:35nb_NO
dc.titleÅ være lærer i interkulturell kontekst: Om dialogens betydning for lærerkompetansennb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for arkeologi og religionsvitenskapnb_NO
dc.description.degreePhD i historie og kulturfagnb_NO
dc.description.degreePhD in Historical and Cultural Studiesen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel