dc.contributor.author | Skrefsrud, Thor-André | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:04:24Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:04:24Z | |
dc.date.created | 2012-04-24 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 517668 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-3334-7 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-3335-4 (elektr. utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/242897 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for arkeologi og religionsvitenskap | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:35 | nb_NO |
dc.title | Å være lærer i interkulturell kontekst: Om dialogens betydning for lærerkompetansen | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for arkeologi og religionsvitenskap | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i historie og kulturfag | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Historical and Cultural Studies | en_GB |