• Bloggerne – de nye markedsførerne?: en empirisk studie av generasjon Y 

      Hagen, Hanne Merete; Eriksson, Sara J. Vang (Bachelor thesis, 2012)
      NORSK: Det har vokst frem en ny arena for markedsføring gjennom sosiale medier som åpner opp for kommunikasjon mellom bedrift og konsument. Blogg er et sosialt medium som spesielt har blitt populært hos den yngre ...
    • Hva er bedrifters motiver for sponsing 

      Jahrn, Haakon E.; Hoel, Halvor A.; Lileng, Olav M. (Bachelor thesis, 2013)
      Our bachelor thesis reflects around the topic sponsorship. The main approach being to disclose what motives companies have for sponsorship. To ease our job finding answers, we made three questions: What does our informants ...
    • Hylleplassering og salg 

      Klæthe, Silje Merethe (Bachelor thesis, 2010)
      Denne oppgaven er skrevet på oppdrag fra Shell/7-eleven Gjøvik og skal se på effekten hylleplassering har på salget. Del 1 gir et bilde av varehandelen i Norge og viser at en stor del av verdiskapningen i norsk næringsliv ...
    • Kundelojalitet Møller Bil Kongsvinger 

      Vestbakken, Jørn Vetle (Bachelor thesis, 2012)
    • Markedsføring av kjøpesenteret – muligheter innen segmentering og kundetilknytning 

      Øktner, Jim Christer Strande; Linstad, Trond; Lien, Sven Are (Bachelor thesis, 2010)
      Målet med denne studien var å kartlegge og analysere hvilke markedsføringsmuligheter CC Gjøvik har i forhold til segmentering og kundetilknytning. Dette delte oppgaven vår i to tydelige deler, som også reflekteres i vår ...