• Bruk av private merker. Muligheter for kundesegmentering 

      Seines, Ida; Strand, Katrine (Bachelor thesis, 2011)
      NORSK: Målet for denne oppgaven var å finne ut når kunden velger å kjøpe private merker, på hvilke grunnlag de gjør sine valg og ikke minst hvordan dagligvarebransjen kan benytte seg av disse dataene. Markedsandelen og ...
    • Kundelojalitet i dagligvarebransjen 

      Betten, Daniel; Bekken, Jonas; Moen, Erik (Bachelor thesis, 2013)
      NORSK: Dette er en bacheloroppgave i økonomi og ledelse ved Høgskolen i Gjøvik hvor vi undersøker hva som påvirker kundetilfredshet og kundelojalitet i dagligvarebransjen. I denne oppgaven har vi sammenlignet to ...
    • En studie av kundetilfredshet og konseptendring ved Dolly Dimple’s 

      Fylling, Elin Beate; Kildal, Lotte Aamodt; Kolstad, Camilla (Bachelor thesis, 2013)
      NORSK: Valg av oppgave oppstod etter samtaler med franchiseleder Joar Mestad etter relasjoner gjennom tidligere arbeidsforhold, og vi anså en oppgave rundt handel- og servicenæringen som et interessant felt å arbeide ...
    • En undersøkelse om kundetilfredshet for BoligPartner 

      Bø, Arve; Øiene, Marte (Bachelor thesis, 2013)
      Oppgaven vår handler om kundetilfredshet, merkeverdi og lojalitet ved anbefaling for en kapitalvare. Vår studie bygger på godt dokumenterte teorier, noe som ble grunnlaget for vårt valg av et deskriptivt forskningsdesign. ...