Show simple item record

dc.contributor.authorBarland, Jens
dc.date.accessioned2016-09-06T13:15:55Z
dc.date.accessioned2016-09-20T12:14:48Z
dc.date.available2016-09-06T13:15:55Z
dc.date.available2016-09-20T12:14:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citation248 p. Cappelen Damm Akademisk, 2016
dc.identifier.isbn978-82-02-53049-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2408731
dc.description
dc.language.isonob
dc.relation.urihttp://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/view/5/8/40-1
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.titleInnholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.
dc.typeBook
dc.date.updated2016-09-06T13:15:55Z
dc.identifier.cristin1369944
dc.description.localcodeDette verket omfattes av bestemmelsene i Lov om opphavsretten til åndsverk m.v. av 1961. Verket utgis Open Access under betingelsene i Creative Commons-lisensen CC-BY 4.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Denne tillater tredjepart å kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format, og å remixe, endre, og bygge videre på materialet til et hvilket som helst formål, inkludert kommersielle, under betingelse av at korrekt kreditering og en lenke til lisensen er oppgitt, og at man indikerer om endringer er blitt gjort. Tredjepart kan gjøre dette på enhver rimelig måte, men uten at det kan forstås slik at lisensgiver bifaller tredjepart eller tredjeparts bruk av verket.


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/