Elevers forståelse av den deriverte - En casestudie om R2-elevers forståelse av den deriverte representert grafisk
dc.contributor.advisor | Rønning, Frode | |
dc.contributor.author | Fandrem, Kjersti | |
dc.date.accessioned | 2016-06-27T14:00:43Z | |
dc.date.available | 2016-06-27T14:00:43Z | |
dc.date.created | 2016-06-01 | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier | ntnudaim:14223 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2394270 | |
dc.description.abstract | u | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.subject | Lektorutdanning med master i realfag, Matematikk og fysikk | |
dc.title | Elevers forståelse av den deriverte - En casestudie om R2-elevers forståelse av den deriverte representert grafisk | |
dc.type | Master thesis | |
dc.source.pagenumber | 84 |