Læreboka, en fortolkning av læreplanen? : en diakronanalyse av læreverket Fra Saga til CD med fokus på forholdet mellom lærebok og læreplan
dc.contributor.author | Haugen, Eirik | |
dc.date.accessioned | 2016-01-25T12:10:14Z | |
dc.date.available | 2016-01-25T12:10:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2374728 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | læreplan | nb_NO |
dc.subject | analyse | nb_NO |
dc.subject | læremål | nb_NO |
dc.subject | LK06 | nb_NO |
dc.subject | skolekanon | nb_NO |
dc.title | Læreboka, en fortolkning av læreplanen? : en diakronanalyse av læreverket Fra Saga til CD med fokus på forholdet mellom lærebok og læreplan | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000 | nb_NO |