Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2015-11-25T12:20:47Z
dc.date.accessioned2016-01-07T14:55:12Z
dc.date.available2015-11-25T12:20:47Z
dc.date.available2016-01-07T14:55:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citation142 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2013nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-7570-318-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2372913
dc.description.abstractRapporten er en analyse av data fra tre av Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser i skolen. Dette er Elevundersøkelsen, Lærerundersøkelsen og Foreldreundersøkelsen. Oppdragsgiver er Utdanningsdirektoratet. Et overordnet mål for oppdragsgiver er å få innspill til hvilke problemstillinger som kan besvares ved å se brukerundersøkelsene i sammenheng, hvilke analytiske muligheter og begrensninger datasettene gir, og hvordan resultatene kan formidles med tanke på prosess og kvalitetsutvikling av elevenes læringsmiljø.nb_NO
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASnb_NO
dc.relation.urihttp://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyse-av-data-fra-Utdanningsdirektoratets.aspx
dc.titleAnalyse av data fra Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser i skolen. En helhetlig beskrivelse av læringsmiljøetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.date.updated2015-11-25T12:20:47Z
dc.identifier.cristin1018331


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel