• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Det humanistiske fakultet (HF) by Subject 
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet (HF)
  • Browsing Det humanistiske fakultet (HF) by Subject
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet (HF)
  • Browsing Det humanistiske fakultet (HF) by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Det humanistiske fakultet (HF) by Subject "VDP::Applied linguistics: 012"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-4 of 4

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Interaksjon med brukere i Nav: Analyse av samtaledata som grunnlag for fagutvikling 

      Riis-Johansen, Marit Olave; Halvorsen, Kristin; Andenæs, Ellen; Thomassen, Gøril (Journal article; Peer reviewed, 2018)
      Møter mellom Nav-veileder og bruker er viktige både for samfunnets mål om flest mulig i arbeid, og for den enkelte bruker som har behov for veiledning, økonomisk eller praktisk hjelp. Gjennom FOU-satsingen «Interaksjon med ...
    • Men kan det komme noe godt fra lærerværelset? Om validitet i læreres vurdering 

      Evensen, Lars Sigfred (Chapter, 2014)
      Når vurdering skal tjene læring, kommer spørsmål om validitet mer i forgrunnen. Denne artikkelen drøfter validitetsutfordringer med utgangspunkt i Normprosjektet, hvor lærere ved 20 skoler bruker forventningsstandarder for ...
    • Underveis mot et tolkningsfellesskap: lærerstemmer om elevtekster 

      Evensen, Lars Sigfred (Chapter, 2012)
      Artikkelen er en analyse av lærersamtaler om kvalitet i elevtekster fra grunnskolens mellomtrinn. Hvordan etablerer lærere felles vurderingsnormer? Analysen er gjort med utgangspunkt i det dialogiske begrepet 'lysbryting' ...
    • Utvikling eller innvikling? Tidlig skriving før barn møter skolen 

      Evensen, Lars Sigfred (Chapter, 2013)
      I litteraturen om barns tidlige skriveutvikling var det vanlig å anta at denne er syntetisk - fra små deler til helhet. Denne antakelsen er gradvis erstattet av et analytisk syn - hvor helhet kommer før delene. Et eksempel ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit