dc.contributor.author | Hynne, Astrid Bjørnerheim | |
dc.contributor.author | Kilvik, Astrid | |
dc.contributor.author | Lamøy, Liv Inger | |
dc.date.accessioned | 2008-09-18T09:02:40Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Hynne, A.B, Kilvik, A. og Lamøy,L.I. (2007). Søk og lær. Sykepleien 15, 66-68 | en |
dc.identifier.issn | 0039-7628 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/148859 | |
dc.description | Tilrettelegging av undervisning, læringsformer og veiledning kan øke studentene sin bruk av god faglitteratur og forskning. | en |
dc.format.extent | 60460 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Norsk sykepleierforbund | en |
dc.relation.ispartofseries | Sykepleien | en |
dc.relation.ispartofseries | 15 | en |
dc.subject | Informasjonskompetanse
Evidensbasert praksis
Litteratursøking | en |
dc.title | Søk og lær | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.source.pagenumber | S. 66-68 | en |
dc.source.journal | Sykepleien | en |
dc.source.issue | 15 | en |