dc.contributor.author | Hergum, Torunn | |
dc.date.accessioned | 2008-10-30T11:26:51Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7877-178-5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/148847 | |
dc.format.extent | 818549 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for lærerutdanning og tegnspråk | en |
dc.relation.ispartofseries | HiST ALT rapport | en |
dc.relation.ispartofseries | nr 6 | en |
dc.subject | spesialpedagogikk pedagogikk læring dysleksi kunnskap lesevansker skrivevansker spesialundervisning | en |
dc.title | På skattejakt etter læring : en studie av hvordan elever med dysleksi i ungdomsskolen vurderer egen lese- og skriveferdighet og det undervisningstilbudet skolen gir dem | en |
dc.type | Research report | en |
dc.source.pagenumber | 196 s. | en |