Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandstrak, Grethe
dc.contributor.authorKlefstad, Bjørn
dc.date.accessioned2008-09-11T07:53:11Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148726
dc.description.abstractI denne rapporten legger vi frem våre erfaringer med bruk av Lego Mindstorm Robolab i prosjektfaget. Rapporten ser også nærmere på målsettingen med å ta dette i bruk i undervisningen på Høgskolenivå. Rapporten har følgende inndeling: Kapittel 1 ser nærmere på hva Lego Mindstorm Robolab er og hvordan vi kan koble Javaprogrammering opp mot utvikling av legoroboter. Videre går vi nærmere inn på fagopplegget. Kapittel 2 tar for seg resultater fra spørreundersøkelser foretatt blant 1 kl. dataingeniør ved AITeL høsten 2003. Kapittel 3 inneholder de konklusjoner vi har kommet fram til. Vi har sett at faget har skapt et godt læringsmiljø, hvor studenter har fått utbytte av teamsamarbeid, økt motivasjon og læringseffekt for Java-programmering og har hatt det gøy.en
dc.format.extent345862 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherHøgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for informatikk og e-læringen
dc.relation.ispartofseriesHiST/AITeL-rapporten
dc.relation.ispartofseries2004:1en
dc.subjectprosjektteknikk prosjektundervisning programmering Javaen
dc.titleErfaringer med bruk av Lego Mindstorm Robolab og objektorientert programmering i Prosjektfageten
dc.typeResearch reporten
dc.source.pagenumber16 s.en
dc.source.journalHiST/AITeL-rapporten
dc.source.issue2004:1en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel