dc.contributor.author | Ramsrud, Heidi | |
dc.contributor.author | Heinonen, Leena | |
dc.contributor.author | Stikbakke, Elin | |
dc.contributor.author | Johansson, Inger S. | |
dc.date.accessioned | 2012-09-26T10:39:22Z | |
dc.date.available | 2012-09-26T10:39:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978‐82‐91313‐97‐9 | no_NO |
dc.identifier.issn | 1890‐520X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144294 | |
dc.description.abstract | Utdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere
endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte kunnskapsdepartementet
prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter mellom praksisarenaene og
sykepleierutdanningen. Prosjektet fikk midler fra disse og er et samarbeidsprosjekt mellom
Høgskolen i Gjøvik, seksjon for sykepleie og Sykehuset Innlandet Gjøvik, medisinsk og
kirurgisk avdeling, gjennomført 2010-2011. Hensikten var å utvikle forståelse og ferdigheter
innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltet | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Gjøviks rapportserie;4/2012 | |
dc.subject | sykepleierutdanning | no_NO |
dc.subject | praksisundervisning | no_NO |
dc.subject | utdanningskvalitet | no_NO |
dc.subject | kunnskapsbasert praksis | no_NO |
dc.title | Forståelse og ferdigheter innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltet: granskning av fagprosedyrer | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 46 | no_NO |