Forståelse og ferdigheter innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltet: granskning av fagprosedyrer
Research report
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/144294Utgivelsesdato
2012Metadata
Vis full innførselSamlinger
- NTNU i Gjøvik [209]
Sammendrag
Utdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere
endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte kunnskapsdepartementet
prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter mellom praksisarenaene og
sykepleierutdanningen. Prosjektet fikk midler fra disse og er et samarbeidsprosjekt mellom
Høgskolen i Gjøvik, seksjon for sykepleie og Sykehuset Innlandet Gjøvik, medisinsk og
kirurgisk avdeling, gjennomført 2010-2011. Hensikten var å utvikle forståelse og ferdigheter
innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltet